Întrebări frecvente
-
Cum procedez dacă mi-am uitat parola?
Dacă accesul s-a făcut folosind contul de Facebook, atunci sistemul va prelua datele tale în mod automat şi nu trebuie să completezi parola la fiecare logare.
Dacă nu ai folosit pentru crearea contului din Club datele din contul activ de Facebook, atunci te rugăm să urmezi paşii de mai jos:
Accesează butonul „Contul meu în Club”, se va deschide pagina AUTENTIFICARE.
Aici, pe lângă opţiunea de logare, ai opţiunea “Recuperare parolă”. La click se va deschide o nouă pagină în care trebuie să completezi adresa de email pentru care ai creat contul, iar sistemul îţi va trimite un email cu datele de resetare a parolei. -
Cum pot modifica datele personale?
Poți modifica datele personale oricând dorești accesând secțiunea Contul meu – Date personale.
-
Unde pot verifica achizițiile înregistrate?
Poți verifica achizițiile în secțiunea “Programul de fidelitate” - “Situaţie achiziţii înregistrate”.
Vei găsi aici situaţia detaliată pentru fiecare înscriere făcută. -
Unde găsesc regulamentul oficial?
Regulamentul oficial este disponibil în mod gratuit pentru orice solicitant pe site, în secţiunea dedicată, dar şi prin solicitare scrisă trimisă pe email la club-bioderma@ro.naos.com sau prin scrisoare recomandată, cu confirmare de primire, trimisă pe adresa Companiei.
-
Vreau să obţin informaţii suplimentare despre programul de fidelizare. Cum procedez?
Dacă nu ai găsit răspunsul de care aveai nevoie, ne poți contacta folosind formularul de contact.